Kompleksowa oferta PGE
Henryk Baranowski, prezes Polskiej Grupy Energetycznej w rozmowie z PAP powiedział, że kampania ma spuentować działania PGE w obszarze sprzedaży oraz podkreślić objętą strategie w tym obszarze. Zaznaczył, że firma przez ostatni czas szukała synergii swojej oferty z innymi usługami poza energetycznymi. Oferta ma w sposób kompleksowy zaspokoić potrzeby odbiorców prądu i gazu. Dariusz Czuk, prezes PGE Obrót zaznaczył w rozmowie z PAP, że spółka oferuje nie tylko stałą cenę za kWh, ale i również usługi dodatkowe typu opieka medyczna, pomoc fachowców czy ubezpieczenie. Czuk zapowiada także kolejne oferty kompleksowe PGE:
"Chcemy również być innowacyjni. Naszym wyzwaniem jest nie tylko odpowiadać na potrzeby klientów, ale wsłuchując się w ich głos, nawet je wyprzedzać".
Prąd jest lepszy z dodatkami
Kampania "Prąd jest lepszy z dodatkami" jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy z nich ma trwać do połowy listopada 2017 roku, a jego celem jest zachęcanie do skorzystania z oferty PGE. Mariusz Majewski, rzecznik prasowy spółki PGE Obrót zaznacza, że PGE to bezpieczny i stabilny sprzedawca prądu, który proponuje energię z gwarancją ceny z usługą dodatkową np. opieką medyczną. Kolejny etap akcji ma potrwać do 10 grudnia br. Majewski nie zdradził jednak jego szczegółów, powiedział tylko że osoby, które skorzystają z oferty promocyjnej PGE będą mogli otrzymać atrakcyjne nagrody. PGE w całej kampanii ma zamiar akcentować nie tylko to, że jest sprzedawcą prądu, ale i także gazu.
Agnieszka Książek, Redaktor naczelna