Rejestracja w eBOK
Aby posiadać konto w serwisie eBOK PGE należy się zarejestrować wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Do rejestracji niezbędne są takie dane jak np. numer PESEL, numer klienta, czy kwota ostatniego rachunku za prąd.
Możliwości eBOK
Dotychczas klienci najczęściej korzystali z następujących funkcjonalności elektronicznego Biura Obsługi Klienta: wybór nowej oferty, odczyt stanu licznika, sprawdzenie stanu płatności, przedłużenie umowy. Klienci cenią także możliwość monitorowania zużycia prądu, co jest istotną funkcjonalnością w przypadku obniżania faktur za energię elektryczną. Narzędzie graficznie prezentuje zużycie prądu, jest także opcja porównania zużycia w analogicznych okresach.
Nowe funkcjonalności eBOK
Od niedawna użytkownicy elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE mają możliwość:
- Nadawania własnych nazw poszczególnym kontom rozliczeniowym (zakładka "zarządzanie kontami").
- Sprawdzenia na jakim koncie jesteśmy zalogowani.
- Łatwe i szybkie uruchomienie usługi Faktury (zakładka "ustawienia" i opcja "moje zgody").
Spółka PGE za eBOK otrzymała już szereg nagród, m.in. w konkursie "Gazety Bankowej" Techno Biznes 2016 oraz nagrodę za jakość obsługi klienta przyznaną przez tygodnik "Wprost".
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna