Fot. Flickr.com
Rozpoznawalność PGE idzie w górę
Polska Grupa Energetyczna cechuje się najwyższą rozpoznawalnością wśród marek energetycznych w Polsce. Logotyp tego sprzedawcy energii rozpoznało prawie 80% ankietowanych. Już ponad 50% badanych spontanicznie wymieniło PGE, jako znaną sobie markę energetyczną. Jest to 7% wzrost w porównaniu do roku 2013. Badanie dotyczyło także znajomości top-of-mind ("marka najlepiej pamiętana i przypominana"). To badanie ukazuje, która marka jest najczęściej wymieniana samodzielnie przez konsumenta na pierwszym miejscu. Z wynikiem 27% wygrało PGE.
Najbardziej znana marka energetyczna
PGE spośród największych sprzedawców prądu działających na polskim rynku uzyskał najwyższe wskaźniki we wszystkich badaniach. Badanie wykazało także, że 65% respondentów potrafiło prawidłowo rozszerzyć skrót PGE.
Badania dotyczące znajomości energetycznych marek zostały przeprowadzone przez Millward Brown wiosną 2015 roku na zlecenie PGE.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna