Oferty miesiąca
Start Oferty miesiąca Oferta maja 2016 – RWE „Cenostop”
Artykuł

Oferta maja 2016 – RWE „Cenostop”

RWE Polska w ofercie „Cenostop” proponuje atrakcyjną cenę energii elektrycznej oraz gwarancje jej niezmienności przez cały okres trwania umowy. Oprócz tego klient, który zdecyduje się na tą ofertę otrzymuje kartę OpenCard upoważniającą do zniżek w restauracjach.

Cenostop

Stawka za 1 kwh w ofercie „Cenostop” w przypadku kontraktu na 2 lata wynosi 0,2977 zł brutto, a w umowie na 3 lata 0,2952 zł brutto. Sprzedawca energii zapewnia, że cena energii elektrycznej nie zmieni się przez cały okres trwania kontraktu. Ponadto pobierana jest opłata handlowa. Przy zakupie energii drogą tradycyjną stawka wynosi 9,35 zł brutto miesięcznie. Jest również dostępna oferta dla odbiorców korzystających z taryfy dwustrefowej G12.

Dodatki do oferty

Klienci, który wybiorą ofertę „Cenostop” otrzymają kartę OpenCard dającą możliwość skorzystania ze zniżek: 50% na posiłki i 30% na rachunek w ponad 800 restauracjach w całej Polsce. Ponadto klienci mogą zarządzać swoim kontem przez Internet za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Sprzedawca prądu proponuje elastyczne modele płatności: przelew, online za pomocą eBOK, polecenie zapłaty, sieci płatności lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. 

Cennik oferty miesiąca
G11 - umowa na 2 lata 0,2977 zł
G11 - umowa na 3 lata 0,2952 zł
Opłaty dla oferty miesiąca
Opłata handlowa 9,35 zł
Zalety oferty miesiąca:
  •  Gwarancja stałej ceny prądu
  •  niska stawka za kWh
  •  OpenCard
Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Dla domu dom
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
firma Dla firmy

Zobacz też inne wpisy

5 pytań do RWE Polska. Wywiad z Stefanem Doroszewskim
24 Październik 2014
5 pytań do RWE Polska. Wywiad z Stefanem Doroszewskim
Dziś w ramach cyklu wywiadów „5 pytań do…” prezentujemy rozmowę z przedstawicielem RWE, jednej z pięciu największych firm energetycznych na kontynenci...
Czytaj dalej
RWE kontakt - nr
06 Marzec 2015
RWE kontakt - nr
Dobry sprzedawca to sprzedawca, który…? Jest wiele odpowiedzi na to pytanie, ale dobrze jest jeśli sprzedawca nie unika kontaktu ze strony Klienta
Czytaj dalej
eBOK RWE – rejestracja logowanie innogy
06 Marzec 2015
eBOK RWE – rejestracja logowanie innogy
Elektroniczne Biura Obsługi to już powoli standard wśród dostawców prądu. Jakie możliwości ma eBOK innogy (dawniej RWE)? Co możemy tam załatwić? Jak s...
Czytaj dalej
Wniosek o określenie warunków przyłączenia innogy
11 Październik 2016
Wniosek o określenie warunków przyłączenia innogy
Wniosek o określenie warunków przyłączenia należy złożyć u dystrybutora energii elektrycznej w przypadku budowy obiektu, zwiększenia mocy przyłączenio...
Czytaj dalej
Wysokie rachunki za prąd
20 Październik 2014
Wysokie rachunki za prąd
Nie lubisz otrzymywać rachunków? My też nie, niestety nie powiemy jak ich uniknąć, ale znamy skuteczne sposoby jak je obniżyć.
Czytaj dalej

Sprawdź zużycie energii dla urządzeń

łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7