Zamów bezpłatne porównanie Twojego rachunku
422 222222 PGE infolinia
Numer ogólny infolinii dzięki któremu Klient uzyska kompleksowe informacje dot.
-
Płatności, dowiesz się czy spóźniłeś się z zapłatą, jak wyglądały Twoje płatności w poprzednich miesiącach oraz jakie jest bieżący termin płatności.
-
Jak zmienić sprzedawcę prądu. Konsultant telefoniczny poinformuje Cię jak przebiega proceszmiany dostawcy energii, z pewnością też poinformuje Cię jakie dokumenty musisz uzupełnićby stać się Klientem PGE.
-
Cen, na łączach dowiesz się jak wygląda aktualny cennik sprzedawcy, pytaj nie tylko o stawkęza kwh ale także o wysokość opłaty handlowej czy innych opłat, najlepiej jak poprosić o te dane w wersji papierowej, wówczas będziesz mógł je porównać z innymi sprzedawcami.
-
Zmiany taryfy, zastanów się w jakich godzinach w Twoim domu zużycie energii jest największe, jeśli są to godziny nocne warto zastanowić się nad taryfami dwustrefowymi, w których to występują dwie stawki.
-
Informacje z zakresu dystrybucji: o przyłączeniu i umowie przyłączeniowej. Proces przyłączeniowy jest bardzo skomplikowany, więc pomimo tego, że zadzwonisz na infolinię i tak będziesz musiał udać się do zakładu energetycznego po to by złożyć odpowiedni komplet dokumentów.
-
Usterek, jeśli w Twoim domu zgasło światło to albo nastąpił dzień, w którym to nastąpiło planowane wyłączenie energii, albo masz do czynienia z usterką linii, wykonując telefon dowiesz się jak długo potrwa awaria.
-
Zmiany danych, musisz dokonać zmiany danych jeśli zmienił się właściciel nieruchomości.
-
Informacji o fakturach, oglądając fakturę zastanawiasz się dlaczego kryje się w niej tyle opłat, wszystkie wątpliwości wyjaśni Konsultant infolinii. Warto interesować się fakturą za prąd by wyłapać wszelkie zmiany zużycia, pozwoli nam to w czas wyeliminować powstałe przepięcia czy awarię licznika.
-
Zużyciaenergii, często pomimo odczytów dokonywane jest szacunkowe rozliczenie płatności, w jaki sposób to się odbywa poinformuje Cię pracownik PGE.
PGE Contact Center - Biuro Obsługi Klienta w telefonie jest czynne w godzinach 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku. |
991 – Numer awaryjny na niego należy zgłaszać wszelkie awarie jak brak dostaw energii. |
Grażyna Kulik, Redaktor