Poradniki
Start Poradniki PGE infolinia
Artykuł

PGE infolinia

Jako sprzedawca działający na terenie wschodniej Polski, dla wygody klientów każdy oddział dystrybucyjny posiada własną infolinię, linia sprzedawcy jest ogólnopolska.

pge infolinia

Zamów bezpłatne porównanie Twojego rachunku

422 222222 PGE infolinia

Numer ogólny infolinii dzięki któremu Klient uzyska kompleksowe informacje dot.

  • Płatności, dowiesz się czy spóźniłeś się z zapłatą, jak wyglądały Twoje płatności w poprzednich miesiącach oraz jakie jest bieżący termin płatności.
  • Jak zmienić sprzedawcę prądu. Konsultant telefoniczny poinformuje Cię jak przebiega proceszmiany dostawcy energii, z pewnością też poinformuje Cię jakie dokumenty musisz uzupełnićby stać się Klientem PGE.
  • Cen, na łączach dowiesz się jak wygląda aktualny cennik sprzedawcy, pytaj nie tylko o stawkęza kwh ale także o wysokość opłaty handlowej czy innych opłat, najlepiej jak poprosić o te dane w wersji papierowej, wówczas będziesz mógł je porównać z innymi sprzedawcami.
  • Zmiany taryfy, zastanów się w jakich godzinach w Twoim domu zużycie energii jest największe, jeśli są to godziny nocne warto zastanowić się nad taryfami dwustrefowymi, w których to występują dwie stawki.
  • Informacje z zakresu dystrybucji: o przyłączeniu i umowie przyłączeniowej. Proces przyłączeniowy jest bardzo skomplikowany, więc pomimo tego, że zadzwonisz na infolinię i tak będziesz musiał udać się do zakładu energetycznego po to by złożyć odpowiedni komplet dokumentów.
  • Usterek, jeśli w Twoim domu zgasło światło to albo nastąpił dzień, w którym to nastąpiło planowane wyłączenie energii, albo masz do czynienia z usterką linii, wykonując telefon dowiesz się jak długo potrwa awaria.
  • Zmiany danych, musisz dokonać zmiany danych jeśli zmienił się właściciel nieruchomości.
  • Informacji o fakturach, oglądając fakturę zastanawiasz się dlaczego kryje się w niej tyle opłat, wszystkie wątpliwości wyjaśni Konsultant infolinii. Warto interesować się fakturą za prąd by wyłapać wszelkie zmiany zużycia, pozwoli nam to w czas wyeliminować powstałe przepięcia czy awarię licznika.
  • Zużyciaenergii, często pomimo odczytów dokonywane jest szacunkowe rozliczenie płatności, w jaki sposób to się odbywa poinformuje Cię pracownik PGE.
PGE Contact Center - Biuro Obsługi Klienta w telefonie jest czynne w godzinach 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku.
991 – Numer awaryjny na niego należy zgłaszać wszelkie awarie jak brak dostaw energii.

Grażyna Kulik, Redaktor

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj ceny energii elektrycznej
dla domu:









Noc: 30%
Dzień: 70%
Dla domu dom
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
firma Dla firmy

Zobacz też inne wpisy

Oferta listopada 2016 – PGE „Prąd jak prąd, ale z pomocą fachowców”
22 Listopad 2016
Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową odsłoną oferty „Prąd jak Prąd”. Klienci oprócz gwarancji stałej ceny do końca 2019 roku otrzymują pomoc ...
eBOK PGE – jak zalogować się i korzystać z eBOK-a?
18 Marzec 2015
Chcesz wydrukować przelew, sprawdzić swoje bieżące płatności – skorzystaj z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Firmy energetyczne – która sprzedaje najtańszy prąd?
27 Kwiecień 2015
Na polskim rynku funkcjonuje wiele firm energetycznych. My dziś pod lupę weźmiemy cztery największe w Polsce grupy kapitałowe – Polską Grupę Energetyc...
PGE reklamacje
05 Październik 2016
Uważasz, że w rozliczeniach z PGE wystąpiły jakieś nieprawidłowości? Masz wątpliwości czy dostarczona energia ma odpowiednie parametry jakościowe? Prz...
Numery kont bankowych – PGE
08 Październik 2015
PGE ostrzega o fałszywych numerach rachunku bankowego, zanim dokonasz wpłaty sprawdź do kogo trafią Twoje pieniądze.

Sprawdź zużycie energii dla urządzeń

łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7