Poradniki
Start Poradniki PGE infolinia
Artykuł

PGE infolinia

Jako sprzedawca działający na terenie wschodniej Polski, dla wygody klientów każdy oddział dystrybucyjny posiada własną infolinię, linia sprzedawcy jest ogólnopolska.

pge infolinia

Zamów bezpłatne porównanie Twojego rachunku

422 222 222 PGE infolinia

Numer ogólny infolinii dzięki któremu Klient uzyska kompleksowe informacje dot.

  • Płatności, dowiesz się czy spóźniłeś się z zapłatą, jak wyglądały Twoje płatności w poprzednich miesiącach oraz jakie jest bieżący termin płatności.
  • Jak zmienić sprzedawcę prądu. Konsultant telefoniczny poinformuje Cię jak przebiega proces zmiany dostawcy energii, z pewnością też poinformuje Cię jakie dokumenty musisz uzupełnić by stać się Klientem PGE. 
  • Cen, na łączach dowiesz się jak wygląda aktualny cennik sprzedawcy, pytaj nie tylko o stawkę za kwh ale także o wysokość opłaty handlowej czy innych opłat, najlepiej jak poprosić o te dane w wersji papierowej, wówczas będziesz mógł je porównać z innymi sprzedawcami.  
  • Zmiany taryfy, zastanów się w jakich godzinach w Twoim domu zużycie energii jest największe, jeśli są to godziny nocne warto zastanowić się nad taryfami dwustrefowymi, w których to występują dwie stawki. 
  • Informacje z zakresu dystrybucji: o przyłączeniu i umowie przyłączeniowej. Proces przyłączeniowy jest bardzo skomplikowany, więc pomimo tego, że zadzwonisz na infolinię i tak będziesz musiał udać się do zakładu energetycznego po to by złożyć odpowiedni komplet dokumentów. 
  • Usterek, jeśli w Twoim domu zgasło światło to albo nastąpił dzień, w którym to nastąpiło planowane wyłączenie energii, albo masz do czynienia z usterką linii, wykonując telefon dowiesz się jak długo potrwa awaria.  
  • Zmiany danych, musisz dokonać zmiany danych jeśli zmienił się właściciel nieruchomości.
  • Informacji o fakturach, oglądając fakturę zastanawiasz się dlaczego kryje się w niej tyle opłat, wszystkie wątpliwości wyjaśni Konsultant infolinii. Warto interesować się fakturą za prąd by wyłapać wszelkie zmiany zużycia, pozwoli nam to w czas wyeliminować powstałe przepięcia czy awarię licznika. 
  • Zużycia energii, często pomimo odczytów dokonywane jest szacunkowe rozliczenie płatności, w jaki sposób to się odbywa poinformuje Cię pracownik PGE.

 

PGE Contact Center - Biuro Obsługi Klienta w telefonie jest czynne w godzinach 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku.

 

991 – Numer awaryjny na niego należy zgłaszać wszelkie awarie jak brak dostaw energii.

 

Grażyna Kulik, Redaktor

 

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Dla domu dom
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
firma Dla firmy

Zobacz też inne wpisy

PGE taryfy
05 Maj 2015
Domowa, firmowa może tańsza w weekendy? Jaką taryfę wybrać by zaoszczędzić. Jakie taryfy dla swoich Klientów ma PGE. Wyszczególniamy wiele taryf, najb...
PGE cennik
05 Maj 2015
Najnowsza oferta PGE, sprzedawca proponuje nie tylko energię ale także oszczędności, wszystko za sprawą współpracy z Zachodnim Bankiem WBK.
Jak wypełnić wniosek o przyłącze energetyczne PGE?
13 Październik 2016
Do dystrybutora energii elektrycznej z wnioskiem o określenie warunków przyłączenia udajemy się w przypadku budowy obiektu, zwiększenia mocy przyłącze...
PGE zmiana taryfy
05 Maj 2015
Czy mogę zmienić taryfę? Oczywiście, w dodatku to nic nie kosztuje, tak jak zmiana sprzedawcy energii. Oszczędności po zmianie taryfy mogą sięgać nawe...
Firmy energetyczne – która sprzedaje najtańszy prąd?
27 Kwiecień 2015
Na polskim rynku funkcjonuje wiele firm energetycznych. My dziś pod lupę weźmiemy cztery największe w Polsce grupy kapitałowe – Polską Grupę Energetyc...

Sprawdź zużycie energii dla urządzeń

łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7