PGE to spółka, która jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. To największa w Polsce polska grupa energetyczna pod względem zysków i przychodów. To grupa kapitałowa, która gwarantuje bezpieczne dostawy energii do ponad pięciu milionów klientów.
Misją firmy jest wsparcie modernizacji sektora energetycznego. Chce ono zostać liderem zrównoważonej transformacji energetycznej w Polsce. PGE sprawnie i efektywnie wytwarza prąd, który jest przyjazny dla środowiska.
Dowiedz się więcej o PGE Energetyka.
PGE infolinia – godziny pracy
Przedsiębiorstwo wykazuje również szczególną dbałość o swoich klientów. Jeżeli masz jakieś pytania i szybko potrzebujesz na nie odpowiedzi, możesz skontaktować się z PGE za pośrednictwem ich infolinii. Zazwyczaj jest ona czynna w dni robocze, zatem telefon możesz wykonać od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00-19.00.
Numer telefonu PGE infolinia – 422 222 222
Jeżeli masz pytania i nie masz czasu zjawić się w placówce, dzięki infolinii przedsiębiorstwa uzyskasz kompleksowe informacje na poniższe tematy:
-
Płatności – dowiesz się, kiedy mija termin zapłaty należności i jak wyglądały Twoje płatności w poprzednich miesiącach. Sprawdzisz również, jaki jest bieżący termin realizacji płatności.
-
Jak zmienić sprzedawcę prądu. Konsultant telefoniczny poinformuje Cię, jak przebiega proces zmiany dostawcy energii, dowiesz się również, jakie dokumenty będziesz musiał/musiała uzupełnić, aby stać się Klientem PGE.
-
Ceny – podczas rozmowy dowiesz się, jak wygląda aktualny cennik sprzedawcy. Zapytaj nie tylko o stawkę za kWh, ale też o wysokość opłaty handlowej czy innych opłat. Takie dane będziesz mógł/mogła porównać z danymi innych sprzedawców.
-
Zmiany taryfy. Zastanów się, w jakich godzinach w Twoim domu zużycie energii jest największe. Jeśli są to godziny nocne, zastanów się nad taryfami dwustrefowymi. Występują w nich dwie stawki.
-
Informacje z zakresu dystrybucji. Uzyskasz informacje o przyłączeniu i umowie przyłączeniowej. Proces przyłączeniowy jest skomplikowany, więc pomimo tego, że zadzwonisz na infolinię i tak będziesz musiał udać się do zakładu energetycznego po to, by złożyć odpowiedni komplet dokumentów.
-
Usterki. Jeśli w Twoim domu zgasło światło, to albo to planowane wyłączenie energii, albo masz do czynienia z usterką linii. Dzwoniąc na infolinię, dowiesz się, jak długo potrwa awaria.
-
Zmiany danych. Jeśli zmienił się właściciel nieruchomości, musisz dokonać zmiany danych.
-
Informacje fakturach. Jeśli zastanawiasz się, dlaczego na Twojej fakturze za energię kryje tyle opłat, wszystkie Twoje wątpliwości rozwieje konsultant infolinii. Warto przeanalizować rachunek za prąd, aby wyłapać wszelkie zmiany zużycia. Takie działanie pozwoli Ci w odpowiednim czasie wyeliminować powstałe przepięcia czy awarię licznika.
-
Zużycie energii. Pomimo odczytów często dokonywane jest szacunkowe rozliczenie płatności. Jeżeli interesuje Cię, w jaki sposób to się odbywa, pracownik PGE z przyjemnością poinformuje Cię o tym.
Polska Grupa energetyczna – PGE dystrybucja S.A
PGE zajmuje się również dystrybucją energii elektrycznej jako Operator Systemów Dystrybucyjnych i sprzedażą prądu jako PGE Obrót S.A.
Grupa sprzedaje energię elektryczną dla ponad 5,5 milionów odbiorców końcowych na terenie całego kraju. Dowiedz się, jakie są stawki taryf, które proponuje i podpisz umowę ze sprzedawcą prądu.
Jeżeli interesuje Cię Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego, znajdziesz go w następujących miejscowościach:
-
Oddział Zamość
-
Oddział Warszawa
-
Oddział Skarżysko-kamienna
-
Oddział Rzeszów
-
Oddział Łódź
-
Oddział Lublin
-
Oddział Białystok
Punkt Obsługi Klienta on-line
PGE daje również możliwość korzystania z biura obsługi klienta online zarówno dla właścicieli gospodarstw domowych jak i klientów biznesowych. Jako klient/klientka możesz na nim założyć swoje konto. Zastanawiasz się, jakie działania tam zrealizujesz?
-
Sprawdzisz saldo konta i równocześnie opłacisz swój rachunek,
-
uruchomisz e-fakturę,
-
sprawdzisz aktualne zużycie energii,
-
przedłużysz umowę lub skorzystasz z nowej oferty.
Jak zalogować się do e-boka? Wejdź na: e-bok.gkpge.pl, wpisz swój login i hasło i kliknij przycisk “zaloguj”. Jeżeli nie masz jeszcze konta, wybierz przycisk “zarejestruj się”. Następnie wypełnij swoje dane, zatwierdź i ciesz się dostępem do najważniejszych informacji.
PGE cały czas usprawnia system komunikacji z klientami, dlatego od 23 czerwca 2023 r. eBOK został zaktualizowany wizualnie. Teraz szata graficzna serwisu jest spójna z całą kolorystyką Grupy PGE, która nawiązuje do hasła: “PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”.