Poradniki
Start Poradniki PGE infolinia
Artykuł

PGE infolinia

Jako sprzedawca działający na terenie wschodniej Polski, dla wygody klientów każdy oddział dystrybucyjny posiada własną infolinię, linia sprzedawcy jest ogólnopolska.

Zamów bezpłatne porównanie Twojego rachunku

422 222 222 PGE infolinia

Numer ogólny infolinii dzięki któremu Klient uzyska kompleksowe informacje dot.

  • Płatności, dowiesz się czy spóźniłeś się z zapłatą, jak wyglądały Twoje płatności w poprzednich miesiącach oraz jakie jest bieżący termin płatności.
  • Jak zmienić sprzedawcę prądu. Konsultant telefoniczny poinformuje Cię jak przebiega proces zmiany dostawcy energii, z pewnością też poinformuje Cię jakie dokumenty musisz uzupełnić by stać się Klientem PGE. 
  • Cen, na łączach dowiesz się jak wygląda aktualny cennik sprzedawcy, pytaj nie tylko o stawkę za kwh ale także o wysokość opłaty handlowej czy innych opłat, najlepiej jak poprosić o te dane w wersji papierowej, wówczas będziesz mógł je porównać z innymi sprzedawcami.  
  • Zmiany taryfy, zastanów się w jakich godzinach w Twoim domu zużycie energii jest największe, jeśli są to godziny nocne warto zastanowić się nad taryfami dwustrefowymi, w których to występują dwie stawki. 
  • Informacje z zakresu dystrybucji: o przyłączeniu i umowie przyłączeniowej. Proces przyłączeniowy jest bardzo skomplikowany, więc pomimo tego, że zadzwonisz na infolinię i tak będziesz musiał udać się do zakładu energetycznego po to by złożyć odpowiedni komplet dokumentów. 
  • Usterek, jeśli w Twoim domu zgasło światło to albo nastąpił dzień, w którym to nastąpiło planowane wyłączenie energii, albo masz do czynienia z usterką linii, wykonując telefon dowiesz się jak długo potrwa awaria.  
  • Zmiany danych, musisz dokonać zmiany danych jeśli zmienił się właściciel nieruchomości.
  • Informacji o fakturach, oglądając fakturę zastanawiasz się dlaczego kryje się w niej tyle opłat, wszystkie wątpliwości wyjaśni Konsultant infolinii. Warto interesować się fakturą za prąd by wyłapać wszelkie zmiany zużycia, pozwoli nam to w czas wyeliminować powstałe przepięcia czy awarię licznika. 
  • Zużycia energii, często pomimo odczytów dokonywane jest szacunkowe rozliczenie płatności, w jaki sposób to się odbywa poinformuje Cię pracownik PGE.

 

PGE Contact Center - Biuro Obsługi Klienta w telefonie jest czynne w godzinach 7.00-19.00 od poniedziałku do piątku.

 

991 – Numer awaryjny na niego należy zgłaszać wszelkie awarie jak brak dostaw energii.

 

Grażyna Kulik, Redaktor

 

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Dla domu
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
Dla firmy

Zobacz też inne wpisy

05 Październik 2016
PGE reklamacje
Uważasz, że w rozliczeniach z PGE wystąpiły jakieś nieprawidłowości? Masz wątpliwości czy dostarczona energia ma odpowiednie parametry jakościowe? Prz...
Czytaj dalej
05 Maj 2015
PGE zmiana taryfy
Czy mogę zmienić taryfę? Oczywiście, w dodatku to nic nie kosztuje, tak jak zmiana sprzedawcy energii. Oszczędności po zmianie taryfy mogą sięgać nawe...
Czytaj dalej
25 Maj 2017
Energetyka – gdzie studiować?
Studia energetyczna to nowość, według najnowszego rankingu miesięcznika edukacyjnego "Perspektywa". I tak, na studia o tym kierunku najlepiej wybrać s...
Czytaj dalej
22 Listopad 2016
Oferta listopada 2016 – PGE „Prąd jak prąd, ale z pomocą fachowców”
Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową odsłoną oferty „Prąd jak Prąd”. Klienci oprócz gwarancji stałej ceny do końca 2019 roku otrzymują pomoc ...
Czytaj dalej
13 Październik 2016
Wniosek o określenie warunków przyłączenia PGE
Do dystrybutora energii elektrycznej z wnioskiem o określenie warunków przyłączenia udajemy się w przypadku budowy obiektu, zwiększenia mocy przyłącze...
Czytaj dalej

Sprawdź zużycie energii dla urządzeń

Łazienka
Salon
Warsztat
Biuro
Ogród
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7