Informacje o usłudze
|
Elektryk 24
|
Enertegyk 24/7
|
Pakiet Assistance Plus
|
AXA
Domowe i Energetyczne
Assistance
|
Gdzie dostępna
|
Tauron
|
Energia dla Firm
|
Energa Operator
|
Centrum Energetyczne
|
Kosz usługi
|
3 mc 0 złkolejne
mc 3.99 zł
|
0 zł dla klientów EDF cały okres
|
miesięcznie: 14,99 zł
kwartalnie: 35,99 zł rocznie: 109,99 zł
|
Cennik otrzymywany jest wraz z umową
|
Dla kogo dostępne
|
Gospodarstw domowych: Produkt Oszczędny, Produkt Bezpieczny przy umowie powyżej 2 lat.
|
Gospodarstw domowych i firm wymaga deklaracji przystąpienia, usługa świadczona z początkiem miesiąca następującego po miesiącu, w którym klient złożył Deklarację, jeśli dostarczył ją do 20 dnia miesiąca.
|
Klientów ENERGA-OBRÓT S.A, którzy korzystają z jednej z taryf: G11, G12, G12w, G12r dodatkowo regularnie płacą rachunki za energię elektryczną.
|
Klientów Centrum Energetycznego po podpisaniu umowy, korzystne z usług następuje z początkiem następnego miesiąca jeśli umowa zawarta była przed 20 dniem miesiąca.
|
Okres trwania
|
Minimum. 2 lata
|
Okres trwania tożsamy z umową na sprzedaż energii elektrycznej.
|
12 miesięcy.
|
36 miesięcy liczonych od momentu rozpoczęcia świadczenia usługi.
|
Wysokość odszkodowania
(wysokość napraw,
limity usług)
|
Dojazd do Klienta, robociznę oraz wymianę części maksymalnie do 500zł (do 3000 w odniesieniu do 6 zdarzeń w ciągu trwania umowy)
|
Obejmuje pokrycie kosztów dojazdu do miejsca ubezpieczenia oraz koszty robocizny jednego zdarzenia w ciągu miesiąca do 500 zł.
|
Interwencja specjalisty
400 zł/rok,
Transport mienia 1000zł/rok,
Transport osób 600 zł/rok,
Naprawa sprzętu AGD RTV 600 zł/rok
Inne usługi bez limitu.
|
Łącznie na
wszystkie świadczenia
wynikające z jednego zdarzenia assistance limit wynosi 1000 zł, przewidziane, każde zdarzenie może wystąpić raz w miesiącu.
|
Zakres usługi, jakie usługi, świadczenia obejmuje
|
1.Zlikwidowanie awarii poprzez wymianę/naprawę przewodów wewnętrznych instalacji elektrycznej w budynku i poza budynkiem,
2.Likwidację awarii gniazd wtyczkowych wyłączników i wypustów oświetlenio-
wych,
3.Likwidacja awarii za
tablicąznamionową
(usuwanie awarii za miejscem rozgraniczenia własności
sieci i urządzeń elektroenergetycznych pomiędzy OSD i Klienta)
4. Likwidacja awarii
powstałychpodczas prac remontowych np. przewiercenie przewodów.
|
1. Interwencja elektryka – awaria instalacji tj. uszkodzenie, wynikające z przyczyn wewnętrznych, powodujące przerwanie działania instalacji elektrycznej. Obejmuje pokrycie kosztów dojazdu do miejsca ubezpieczenia oraz koszty robocizny jednego zdarzenia w ciągu miesiąca do 500 zł.
Koszty zakupu części i materiałów niezbędnych do naprawy ponosi Ubezpieczony.
2. Pokrycie kosztów części zamiennych w przypadku uszkodzeń instalacji elektrycznej wskutek Przepięcia tj. uszkodzenie wskutek Przepięcia, powodujące przerwanie działania instalacji elektrycznej. Obejmuj jedno zdarzenie w miesiącu, pod warunkiem skorzystania z świadczenia Interwencja elektryka, koszty do 500 zł.
|
1.Całodobowy dostęp do infolinii,
2.Pomoc specjalistów w przypadki wystąpienia awarii instalacji lub zdarzeń losowych,
3.Transport mienia i osób,
4.Pomoc w organizacji napraw domowych,
5. Pomoc w zastrzeżeniu kart płatniczych, dokumentów i telefonów komórkowych,
6. Naprawę sprzętu AGD/RTV i sprzętu PC w przypadku jego awarii, które nie są starsze niż 6 lat.
|
1. Informacji o usługach domowych,
2. Interwencji specjalisty (elektryka,
hydraulika, szklarza, stolarza, dekarza, murarza, malarza, parkieciarza, glazurnika, technika systemów alarmowych i domofonowych,
3. Naprawa instalacji klimatyzacyjnej,
4. Naprawa Sprzętu AGD/RTV,
5. Naprawa Sprzętu PC,
6. Naprawa urządzeń grzewczych,
7. Przewóz osób i mienia,
8. Przechowanie mienia,
9. Dozór mienia,
10. Wywóz lub utylizacja zniszczonego mienia,
11. Wszelka pomoc po zdarzeniu assistance.
|
Jak korzystać
|
Zgłaszać awarię telefonicznie do Centrum Alarmowego, czas dotarcia do klienta od 2 do 4 godzin.
|
Awaria zgłaszana telefonicznie do Centrum Alarmowego w ciągu 24 h od momentu zaistnienia.
|
Zdarzenie zgłaszane telefonicznie do Centrum Alarmowego Assistnace w ciągu 24 h od momentu zaistnienia.
|
Powiadomić w ciągu 24 godzin od wystąpienia zdarzenia centrum Alarmowe Assistance.
|
Wyłączenie z usługi zbieżne dla wszystkich
|
|
|||
Wcześniejsze wypowiedzenie usługi
|
Na piśmie, opłata jednorazowa 25 zł za każdy miesiąc o jakizostał skrócony okres bowiązywania cennika.
|
Klient może wypowiedzieć Usługi bez wskazania przyczyn, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie powinno zostać dokonane na piśmie.
|
Brak informacji w regulaminie.
|
Klient zobowiązany jest do wniesienie pisemnego wypowiedzenia z zachowanie 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia, wiąże się to z uiszczeniem na rzecz Zleceniobiorcy opłaty jednorazowej w wysokości 25% opłat za każdy miesiąc pozostały do końca 36-miesięcznego okresu obowiązywania Umowy.
|
Nasza ocena i co o niej zadecydowało
|
Bardzo dobry
-wielość zdarzeń jakie pokrywa ubezpieczenie
- likwidacja awarii powstałych podczas remontu
|
Bardzo dobry
-usługa darmowa
- dostępne dla gospodarstw domowych jak i dla firm
|
Dobry
- limity cenowe na poszczególne świadczenia
- ograniczenie tylko dla gospodarstw domowych
|
Dobry
- długa umowa
- brak cennika
- tylko jednorazowe skorzystanie z każdej usługi raz w miesiącu
|
Grażyna Kulik, Redaktor