eBOK gotowy
Nowy system informatyczny Enei był wdrażany etapami. Dostęp do elektronicznego biura obsługi klienta jako pierwsi otrzymali odbiorcy z obszaru szczecińskiego. Później zmiany w obsłudze odczuli mieszkańcy obszaru bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego oraz poznańskiego. Obecnie z systemu może już korzystać blisko 2,5 mln klientów poznańskiej firmy energetycznej.
Co załatwisz w eBOK?
eBOK Enea umożliwia m.in. sprawdzenie stanu salda, terminu uregulowania należności, opłacenia rachunku za prąd czy zakupu doładowania licznika przedpłatowego. Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum, spółki odpowiedzialnej za obsługę klientów koncernu, podkreślił, że eBOK jest przeznaczony zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Za pomocą elektronicznego biura można także sprawdzić zużycie prądu, dokonać aktualizacji swoich danych kontaktowych oraz wybrać fakturę elektroniczną zamiast papierowej.
Enea to jeden z największych dystrybutorów, sprzedawców i producentów prądu oraz energii cieplnej w Polsce. Jako dystrybutor energii elektrycznej działa w północno-zachodniej części kraju.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna