Fot. Flickr.com
Sprzedawca prądu i telekom
Za T-mobile oraz Tauronem cztery programy pilotażowe. Spółki są zadowolone z ich rezultatów, dlatego też postanowiły dopracować wspólną ofertę dla klientów. Będzie ona dostępna już od października br. Tą metodą Tauron chce zawalczyć o odbiorców z grupy taryfowej G (gospodarstwa domowe), choć posiada tu spory bo blisko 30 procentowy udział.
Tauron stracił klientów
Jak informuje "Rzeczpospolita" to właśnie indywidualnych klientów straciła w ostatnim czasie najwięcej katowicka spółka. Nowa oferta ma za zadanie m.in. przyciągnąć ich ponownie. W rozmowie z gazetą Wiceprezes spółki Grzegorz Lot wyjaśnił, że utrata rynku wynika z tego, iż grupa funkcjonuje przede wszystkim w ogromnych aglomeracjach typu Wrocław, Kraków czy Opole. Takie tereny cechują się sporą gęstością zaludnienia, a więc tutaj konkurencja poprzez sprzedaż bezpośrednią może zdobyć sporo klientów.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna