Aktualności
Start Aktualności Ebok innogy - Nowa wersja serwisu Moje innogy
Artykuł

Ebok innogy - Nowa wersja serwisu Moje innogy

Klienci innogy Polska mogą już korzystać z nowej wersji serwisu Moje innogy. Oprócz kilku nowych funkcjonalności jest możliwość korzystania z serwisu z poziomu dowolnego urządzenia mobilnego.

ebok innogy moje innogy

fot. Materiały prasowe innogy

Nowe funkcje ebok innogy

Z internetowego centrum obsługi korzysta już ponad 230 tys. klientów innogy Polska. Moje innogy umożliwia m.in. płacenie online faktur za energię elektryczną. Nowa wersja serwisu jest przystosowana także do urządzeń mobilnych. Nowością jest e-odczyt – klient samodzielnie podaje raz w miesiącu stan licznika i jest rozliczany za rzeczywiste zużycie energii. Ponadto można także udostępniać konto innym osobom, które mogą sami monitorować zużycie prądu oraz regulować należności. Z poziomu jednego konta można także zarządzać kilkoma umowami. Nowi klienci będący dopiero w trakcie zmiany sprzedawcy w serwisie innogy mają możliwość śledzenia statusu procesu. Po zakończeniu zmiany sprzedawcy energii automatycznie uzyskują dostęp do wszystkich funkcjonalności serwisu.

porównywarka cen energii

Wersje serwisu Moje innogy do wyboru

innogy Polska zapewnia, że klienci mogą sobie wybrać, czy chcą korzystać dotychczasowej czy nowej wersji serwisu. Wystarczy zalogować się za pomocą loginu oraz hasła i wybrać wersję serwisu, którą preferujemy. innogy podkreśla, że w serwisie są zachowywane najwyższe standardy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i poufność danych.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj ceny energii elektrycznej
dla domu:









Noc: 30%
Dzień: 70%
Dla domu dom
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
firma Dla firmy
Zobacz też inne aktualności
Inteligentne gniazdka w ofercie innogy
02 Grudzień 2016

Inteligentne gniazdka w ofercie innogy

W ofercie innogy Polska znalazły się inteligentne gniazdka wifi. Jak podkreśla sprzedawca energii dzięki tym urządzeniom można zoptymalizować wydatki ...
eBOK Enei dostępny dla wszystkich klientów
01 Kwiecień 2016

eBOK Enei dostępny dla wszystkich klientów

Enea zakończyła ostatni etap wdrażania nowego systemu informatycznego. Z nowoczesnej aplikacji eBOK umożliwiającej m.in. opłacenie rachunków, może już...
eBOK Enea – nowy termin uruchomienia
04 Styczeń 2016

eBOK Enea – nowy termin uruchomienia

Enea zmieniła termin uruchomienia elektronicznego biura obsługi klientów. Odbiorcy energii z rejonów Poznania i Zielonej Góry mieli korzystać z eBOK-a...
Innogy z mobilnym salonem obsługi klienta
07 Lipiec 2017

Innogy z mobilnym salonem obsługi klienta

Innogy Polska uruchomiła właśnie mobilny salon obsługi klienta. Ma on ułatwić kontakt z firmą energetyczną osobom, które z uwagi na sporą odległość ni...
Miliardowe straty RWE
24 Luty 2017

Miliardowe straty RWE

RWE jeden z największych europejskich koncernów energetycznych w ubiegłym roku zanotował stratę w wysokości ponad 5 mld euro. Powodem tego stanu rzecz...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7