fot. Materiały prasowe innogy
Nowe funkcje ebok innogy
Z internetowego centrum obsługi korzysta już ponad 230 tys. klientów innogy Polska. Moje innogy umożliwia m.in. płacenie online faktur za energię elektryczną. Nowa wersja serwisu jest przystosowana także do urządzeń mobilnych. Nowością jest e-odczyt – klient samodzielnie podaje raz w miesiącu stan licznika i jest rozliczany za rzeczywiste zużycie energii. Ponadto można także udostępniać konto innym osobom, które mogą sami monitorować zużycie prądu oraz regulować należności. Z poziomu jednego konta można także zarządzać kilkoma umowami. Nowi klienci będący dopiero w trakcie zmiany sprzedawcy w serwisie innogy mają możliwość śledzenia statusu procesu. Po zakończeniu zmiany sprzedawcy energii automatycznie uzyskują dostęp do wszystkich funkcjonalności serwisu.
Wersje serwisu Moje innogy do wyboru
innogy Polska zapewnia, że klienci mogą sobie wybrać, czy chcą korzystać dotychczasowej czy nowej wersji serwisu. Wystarczy zalogować się za pomocą loginu oraz hasła i wybrać wersję serwisu, którą preferujemy. innogy podkreśla, że w serwisie są zachowywane najwyższe standardy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i poufność danych.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna