Aktualności
Start Aktualności Ebok innogy - Nowa wersja serwisu Moje innogy
Artykuł

Ebok innogy - Nowa wersja serwisu Moje innogy

Klienci innogy Polska mogą już korzystać z nowej wersji serwisu Moje innogy. Oprócz kilku nowych funkcjonalności jest możliwość korzystania z serwisu z poziomu dowolnego urządzenia mobilnego.

ebok innogy moje innogy

fot. Materiały prasowe innogy

Nowe funkcje ebok innogy

Z internetowego centrum obsługi korzysta już ponad 230 tys. klientów innogy Polska. Moje innogy umożliwia m.in. płacenie online faktur za energię elektryczną. Nowa wersja serwisu jest przystosowana także do urządzeń mobilnych. Nowością jest e-odczyt – klient samodzielnie podaje raz w miesiącu stan licznika i jest rozliczany za rzeczywiste zużycie energii. Ponadto można także udostępniać konto innym osobom, które mogą sami monitorować zużycie prądu oraz regulować należności. Z poziomu jednego konta można także zarządzać kilkoma umowami. Nowi klienci będący dopiero w trakcie zmiany sprzedawcy w serwisie innogy mają możliwość śledzenia statusu procesu. Po zakończeniu zmiany sprzedawcy energii automatycznie uzyskują dostęp do wszystkich funkcjonalności serwisu.

porównywarka cen energii

Wersje serwisu Moje innogy do wyboru

innogy Polska zapewnia, że klienci mogą sobie wybrać, czy chcą korzystać dotychczasowej czy nowej wersji serwisu. Wystarczy zalogować się za pomocą loginu oraz hasła i wybrać wersję serwisu, którą preferujemy. innogy podkreśla, że w serwisie są zachowywane najwyższe standardy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i poufność danych.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
innogy oferuje instalacje PV na raty
01 Styczeń 1970

innogy oferuje instalacje PV na raty

Od 1 marca w ofercie innogy Polska dostępny jest nowy produkt. Sprzedawca proponuje klientom indywidualnym zakup paneli fotowoltaicznych w systemie ra...
Innogy z mobilnym salonem obsługi klienta
01 Styczeń 1970

Innogy z mobilnym salonem obsługi klienta

Innogy Polska uruchomiła właśnie mobilny salon obsługi klienta. Ma on ułatwić kontakt z firmą energetyczną osobom, które z uwagi na sporą odległość ni...
PGE rozwija eBOK
01 Styczeń 1970

PGE rozwija eBOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót zyskało kilka nowych funkcjonalności. Z poziomu swojego konta w eBOK klient może m.in. uruchomić usługę ...
Inteligentne ogrzewanie od innogy
01 Styczeń 1970

Inteligentne ogrzewanie od innogy

W ofercie innogy Polska pojawiła się oferta najmu inteligentnych termostatów na grzejniki oraz systemu inteligentnego ogrzewania. W tym obszarze sprze...
Enea zachęca do zakładania kont w eBOK
01 Styczeń 1970

Enea zachęca do zakładania kont w eBOK

Enea z końcem marca rozpoczęła wysyłkę pism do swoich klientów, które mają na celu zachęcenie do korzystania z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsłu...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7