Jakie dokumenty złożyć?
- Wniosek o przyznanie energetycznego dodatku (wzór dostępny poniżej).
- Kopie umowy o sprzedaż energii lub umowy kompleksowej zawartej z firmą energetyczną.
- Kopie rachunku za prąd – jeśli chcesz, aby pieniądze były bezpośrednio przekazywane na rachunek bankowy firmy energetycznej.
- Oświadczenie właściciela konta – w przypadku, gdy środki mają być wpłacane na rachunek bankowy innej osoby niż wnioskodawca.
Gdzie złożyć?
Wniosek oraz wymagane załączniki należy złożyć w Wydziale Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyBemowo
ul. Powstańców Śląskich 70, tel. centrala 22 53 37 500
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyBiałołęka
ul. Modlińska 197,tel. 22 676 76 70, 22 676 66 03
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyBielany
ul. Żeromskiego 29,tel. 22 373 33 33
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyMokotów
ul. Rakowiecka 25/27,tel. 22 56 51 516
Uwaga! Urząd Dzielnicy Mokotów zlokalizowany jesty w kilku miejscach.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyOchota
ul. Grójecka 17a,tel. 022 578 35 00
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyPraga Północ
ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15,tel. 22 59 00 000
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyPraga Południe
ul.Grochowska 274,tel. 022 338 00 00
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyRembertów
ul. gen. A. Chruściela "Montera" 28,tel. 22 515 14 01, 22 515 18 06
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyŚródmieście
ul. Nowogrodzka 43,tel. centrala 22 699 80 00,tel. informacja 22 699 82 09
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyTargówek
ul. Kondratowicza 20,tel centrala 22 33 89 300,tel informacja 22 33 89 588
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyUrsus
pl. Czerwca 1976r. nr 1,tel. 22 478-60-00
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyUrsynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61 ,tel centrala 22 54 57 100,tel informacja 22 54 57 200, 22 54 57 156, 22 54 57 301
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyWawer
ul. Żegańska 1,tel informacja 22 4437000
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyWesoła
ul. 1. Praskiego Pułku 33,tel. 22 773 60 00
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyWilanów
ul. St. Kostki Potockiego 11,tel. 22 642 60 01, 22 858 75 18
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyWłochy
al. Krakowska 257,tel. 22 443 44 44
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyWola
Al. Solidarności 90,tel. centrala 22 504 83 00 (03)
Wydział Obsługi Mieszkańców dla DzielnicyŻoliborz
ul. Słowackiego 6/8,tel. 22 560 13 13
Jak długo trzeba czekać na odpowiedź?
Odpowiedź otrzymamy maksymalnie w ciągu miesiąca.
Gdzie się zgłosić z odwołaniem?
Jeśli nie zgadzasz się z decyzją to w ciągu 14 dni od jej doręczenia możesz wszcząć tryb odwoławczy – do Samorządu Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem organu wydającego decyzje o przyznaniu dodatku energetycznego.
Ile można otrzymać?
Wysokość dodatku energetycznego wynosi od 11,29zł miesięcznie – osoba samotna, poprzez 15,68zł miesięcznie gospodarstwo domowe 2-4-osobowe po 18,81 zł miesięcznie gospodarstwo domowe składające się z minimum pięciu osób. Biorąc pod uwagę ile kosztuje kWh wysokość dodatku nie spowoduje, że rachunek za prąd odbiorców wrażliwych znacznie się zmniejszy.
Jakie trzeba spełnić warunki?
Aby otrzymać dodatek energetyczny oprócz prawa do dodatku mieszkaniowego trzeba mieszkać w miejscu dostarczania prądu oraz być stroną umowy sprzedaży energii elektrycznej albo umowy kompleksowej.
Aktualizacja 17.05.2016