Reklamacja PGE Obrót
Jeśli uważasz, że Twój rachunek za energię elektryczną jest zbyt wysoki lub zbyt niski to możesz złożyć reklamacje. Firma energetyczna na rozpatrzenie reklamacji ma czternaście dni. Termin ten może być jednak inny - dane na ten temat znajdziesz w umowie.
Pobierz Reklamacja PGE Obrót
Klienci PGE mogą składać reklamacje w formie pisemnej (korespondencja tradycyjna na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8go Marca 6, 35-959 Rzeszów), elektronicznej (e-mail: [email protected] oraz elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl), osobistej (w Biurach Obsługi Klienta PGE http://www.gkpge.pl/oferta/strefa-klienta) oraz telefonicznej (PGE Contact Center 422222 222).
Reklamacja PGE Dystrybucja
Jako odbiorca energii masz również prawo złożyć reklamacje także na usługi dystrybutora prądu. Reklamacja może dotyczyć działania licznika prądu, parametrów jakościowych dostarczonej energii elektrycznej czy też przerw w dostawie energii elektrycznej.
Zanim jednak złożysz reklamacje dotyczącą pracy układu pomiarowo-rozliczeniowego czy parametrów jakościowych dostarczonej energii powinieneś być świadomy, że w przypadku niestwierdzenia nieprawidłowości koszty związane z przeprowadzeniem tych badań będą obciążać twoje konto. Możesz również złożyć wniosek dotyczący trwających ponad 24 godziny przerw w dostawie energii elektrycznej. W takich wnioskach należy zawrzeć takie podstawowe dane jak: imię i nazwisko, adres obiektu oraz reklamowany okres. W przypadku uznania reklamacji można domagać się wypłacenia bonifikaty.
Trzeba także pamiętać, że zgodnie z literą prawa bonifikaty za przerwy w dostawie energii elektrycznej nie otrzymamy jeśli przerwy były związane z:
- działaniem siły wyższej
- brakiem prądu spowodowanym działalnością odbiorcy lub osoby trzeciej
- niedoborem mocy w Krajowym Systemie Energetycznym
- planowaną modernizacją lub budową sieci.
Pobierz Wniosek o udzieleniebonifikatyPGE
Agnieszka Kierzkowska