eBOK Enea
Jak wyjaśnia w komunikacie spółka uruchomienie elektronicznego biura obsługi klientów dla kolejnej grupy odbiorców wiąże się z wykonaniem dodatkowych prac. Enea eBOK jest już dostępny dla klientów z rejonu Bydgoszczy oraz Szczecina. Enea tłumaczy, że chcąc zapewnić klientom z obszaru Poznania i Zielonej Góry wysoką jakość obsługi, jest zmuszona zmienić termin uruchomienia eBOK-a z stycznia na marzec.
Zamów bezpłatne porównanie Twojego rachunku
Zmiany dla 2,5 mln odbiorców energii
eBOK to nowa możliwość kontaktu z sprzedawcą i dystrybutorem energii elektrycznej. Celem jego wprowadzenia jest poprawa jakości obsługi klientów. Jak podkreśla spółka wymaga to m.in. zmiany informatycznych systemów oraz przeniesienia danych 2,5 mln klientów. Zmiany te są wprowadzane etapami, aby zminimalizować ewentualne utrudnienia dla odbiorców. Enea rozpoczęła właśnie ostatni etap planowanych zmian.
Biura Obsługi Klienta Enea
Enea ze względu na zmianę terminu uruchomienia eBOK-a dla klientów postanowiła zrezygnować do końca lutego z zamknięcia biur obsługi w Międzyzdrojach, Wałczu, Opalenicy, Żninie oraz Chodzieży. Pierwotnie biura te miały funkcjonować do 1 stycznia 2016 roku.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna