Fot. Flickr.com
Rwe Innogy kontakt - zadzwoń a dowiesz się...
22821 46 46 - pod tymi numeremdowiesz się:
-
Jak przystąpić do grona klientów RWE, czyli jakie dokumenty są konieczne by podpisać umowę oraz jakie formularze musisz wypełnić. Nie zapomnij, że zmianę dostawcy energii może przeprowadzić jedynie właściciel lokalu.
-
Szczegółowych informacji o dostępnych taryfach, warto przeprowadzić symulację czy więcej prądu pobieramy w dzień czy w godzinach wieczornych, wówczas zbawienna może okazać się dla Nas taryfa dwustrefowa, a może i trójstrefowa.
-
Zaczerpniesz informacji o cenach, ofertach i promocjach RWE, Twoja umowa dobiega końca czas byś dowiedział się jaka cena kWh będzie obowiązywać w nowym cenniku.
-
Wyjaśnisz wszelkie wątpliwości związane z płatnościami, nie wiesz dlaczego na Twojej fakturze pojawiają się nieznane Ci pozycje, nie wiesz co oznaczają poszczególne nazwy, to tak naprawdę nie wiesz za co płacisz. Konsultant wyjaśni Ci, że faktura składa się z dwóch części jednej za energię czynną i drugiej za dystrybucję.
-
Dowiesz się na jakim etapie jest Twoja reklamacja, złożyłeś reklamację, czekasz na odpowiedź, dowiedz się na jakim etapie jest jej rozpatrywanie. Szybciej zaczerpnąć informacji telefonicznie niż czekać na odpowiedź nadesłaną pocztą.
-
Uzyskasz informację o tym co zawierają faktury elektroniczne i jak je zamówić. Obecnie modne są eFaktury, zamawiając taką wyrażamy zgodę by płatności przychodziły na nasza skrzynkę mailową, można też monitorować je przez Ebok. Po zmianie faktury opłata handlowa powinna ulec obniżeniu.
-
Wszystkiego o umowiejaką zawarłeś, zmienisz też dane adresowe. Jeśli nie chce Cie się wertować umowy, cennik i regulaminu niezbędnych informacji dowiesz sie na linii, podczas rozmowy zmienisz też dane adresowe, skorzystają z tego osoby, które posiadają np. ogródek działkowy z przyłączem, a zmienili adres zamieszkania.
-
Przedstawią Ci procedurę zmiany dostawcy energii, może już teraz sprawdzić jak ona przebiega, porównaj tej ceny w naszej porównywarce.
Możesz dzwonić 24/7, więc RWE nie unika kontaktu z klientem
Klienci indywidualni obsługiwani są przez całą dobę7 dni w tygodniupod nr:
22 821 31 31 |
Klienci biznesowi obsługiwani są od pn.-pt. w godz. 8.00-16.00 pod nr:
22 821 30 11 |
Brak prądu?
Awarię zgłosisz pod całodobowym numerem Pogotowia Energetycznego RWE Stoen
22821 31 11
22821 31 11
Dla poszczególnych dzielnic:
22 821 51 11 - Bemowo, Bielany, Wola, Śródmieście,Żoliboż
22 821 52 11 - Mokotów, Ochota, Śródmieście,Wilanów, Włochy, Ursus, Ursynów
22 821 53 11 - Praga Północ, Białołęka, Targówek
22 821 52 11 - Mokotów, Ochota, Śródmieście,Wilanów, Włochy, Ursus, Ursynów
22 821 53 11 - Praga Północ, Białołęka, Targówek
22 821 54 11 - Praga Południe, Rembertów
Kontakt online
Z dawnym RWE możesz się skontaktować poprzez formularz, który znajduje się na stronie internetowej. Jest to wygodna forma kontaktu, ale z pewnością nie najszybsza. Jeśli nie możemy się dodzwonić na infolinie to dobrym pomysłem będzie skorzystnie z jeszcze innej opcji kontaktu onlinie - czat online. Jest on jednak czynny tylko w dni robocze i w wybranych godzinach - od 9.00 do 17.00.
Adres korespondencyjny do innogy Polska (dawniej RWE)
innogy Polska S.A.
ul. Włodarzewska 68
02-384 Warszawa
Adres korespondencyjny do RWE innogy Dystybucja
Adres: WARSZAWA ul. Rudzka 18, I-piętro
Fax: (+48) 22 821 31 31
Mail: [email protected]
Obsługa Klientów Biznesowych
Adres: 00-347 Warszawa,
ul. Wybrzeże Kosciuszkowskie 41,
Mail: [email protected]
Kontakt dot. spraw technicznych działania eBOK
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
Kontakt w sprawie nielegalnegopoboru energii
Infolinia 800 121 821
Pod tym bezpłatym numerem możesz zgłosić kradzież prądu.
Grażyna Kulik, Redaktor