Poradniki
Start Poradniki RWE kontakt - nr
Artykuł

RWE kontakt - nr

Dobry sprzedawca to sprzedawca, który…? Jest wiele odpowiedzi na to pytanie, ale dobrze jest jeśli sprzedawca nie unika kontaktu ze strony Klienta

rwe kontakt

Fot. Flickr.com

Rwe Innogy kontakt - zadzwoń a dowiesz się...

22821 46 46 - pod tymi numeremdowiesz się:

  • Jak przystąpić do grona klientów RWE, czyli jakie dokumenty są konieczne by podpisać umowę oraz jakie formularze musisz wypełnić. Nie zapomnij, że zmianę dostawcy energii może przeprowadzić jedynie właściciel lokalu.
  • Szczegółowych informacji o dostępnych taryfach, warto przeprowadzić symulację czy więcej prądu pobieramy w dzień czy w godzinach wieczornych, wówczas zbawienna może okazać się dla Nas taryfa dwustrefowa, a może i trójstrefowa.
  • Zaczerpniesz informacji o cenach, ofertach i promocjach RWE, Twoja umowa dobiega końca czas byś dowiedział się jaka cena kWh będzie obowiązywać w nowym cenniku.
  • Wyjaśnisz wszelkie wątpliwości związane z płatnościami, nie wiesz dlaczego na Twojej fakturze pojawiają się nieznane Ci pozycje, nie wiesz co oznaczają poszczególne nazwy, to tak naprawdę nie wiesz za co płacisz. Konsultant wyjaśni Ci, że faktura składa się z dwóch części jednej za energię czynną i drugiej za dystrybucję.
  • Dowiesz się na jakim etapie jest Twoja reklamacja, złożyłeś reklamację, czekasz na odpowiedź, dowiedz się na jakim etapie jest jej rozpatrywanie. Szybciej zaczerpnąć informacji telefonicznie niż czekać na odpowiedź nadesłaną pocztą.
  • Uzyskasz informację o tym co zawierają faktury elektroniczne i jak je zamówić. Obecnie modne są eFaktury, zamawiając taką wyrażamy zgodę by płatności przychodziły na nasza skrzynkę mailową, można też monitorować je przez Ebok. Po zmianie faktury opłata handlowa powinna ulec obniżeniu.
  • Wszystkiego o umowiejaką zawarłeś, zmienisz też dane adresowe. Jeśli nie chce Cie się wertować umowy, cennik i regulaminu niezbędnych informacji dowiesz sie na linii, podczas rozmowy zmienisz też dane adresowe, skorzystają z tego osoby, które posiadają np. ogródek działkowy z przyłączem, a zmienili adres zamieszkania.
  • Przedstawią Ci procedurę zmiany dostawcy energii, może już teraz sprawdzić jak ona przebiega, porównaj tej ceny w naszej porównywarce.
Możesz dzwonić 24/7, więc RWE nie unika kontaktu z klientem
Klienci indywidualni obsługiwani są przez całą dobę​7 dni w tygodniupod nr:
22 821 31 31
Klienci biznesowi obsługiwani są od pn.-pt. w godz. 8.00-16.00 pod nr:
22 821 30 11

Brak prądu?
Awarię zgłosisz pod całodobowym numerem Pogotowia Energetycznego RWE Stoen
22821 31 11
Dla poszczególnych dzielnic:
22 821 51 11 - Bemowo, Bielany, Wola, Śródmieście,Żoliboż
22 821 52 11 - Mokotów, Ochota, Śródmieście,Wilanów, Włochy, Ursus, Ursynów
22 821 53 11 - Praga Północ, Białołęka, Targówek
22 821 54 11 - Praga Południe, Rembertów
Kontakt online
Z dawnym RWE możesz się skontaktować poprzez formularz, który znajduje się na stronie internetowej. Jest to wygodna forma kontaktu, ale z pewnością nie najszybsza. Jeśli nie możemy się dodzwonić na infolinie to dobrym pomysłem będzie skorzystnie z jeszcze innej opcji kontaktu onlinie - czat online. Jest on jednak czynny tylko w dni robocze i w wybranych godzinach - od 9.00 do 17.00.

Adres korespondencyjny do innogy Polska (dawniej RWE)

innogy Polska S.A.
ul. Włodarzewska 68
02-384 Warszawa

Adres korespondencyjny do RWE innogy Dystybucja

Adres: WARSZAWA ul. Rudzka 18, I-piętro

Fax: (+48) 22 821 31 31
Mail: operator@rwe.pl

Obsługa Klientów Biznesowych

Adres: 00-347 Warszawa,
ul. Wybrzeże Kosciuszkowskie 41,
Mail: Biznes@rwe.pl

Kontakt dot. spraw technicznych działania eBOK

e-bok@rwe.pl, info@rwe.pl, e-bok@innogy.pl, info@innogy.pl

Kontakt w sprawie nielegalnegopoboru energii

Infolinia 800 121 821

Pod tym bezpłatym numerem możesz zgłosić kradzież prądu.

Grażyna Kulik, Redaktor
Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj ceny energii elektrycznej
dla domu:









Noc: 30%
Dzień: 70%
Dla domu dom
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
firma Dla firmy

Zobacz też inne wpisy

Reklamacja RWE/innogy
29 Wrzesień 2016
Jeśli uważasz, że rozliczenia z innogy (dawniej RWE) są nieprawidłowe to masz prawo reklamować rachunek za prąd. Możesz również wnioskować o bonifikat...
Sfałszowanie podpisu na umowie sprzedaży energii
17 Październik 2016
Oczekujesz na rachunek, po pewnym czasie dostajesz go, ale w innej kopercie, z innym logotypem i nazwą firmy. Otwierasz, czytasz okazuje się, że zmien...
Oferta maja 2016 – RWE „Cenostop”
31 Maj 2016
RWE Polska w ofercie „Cenostop” proponuje atrakcyjną cenę energii elektrycznej oraz gwarancje jej niezmienności przez cały okres trwania umowy. Oprócz...
eBOK RWE – rejestracja logowanie innogy
06 Marzec 2015
Elektroniczne Biura Obsługi to już powoli standard wśród dostawców prądu. Jakie możliwości ma eBOK innogy (dawniej RWE)? Co możemy tam załatwić? Jak s...
Wniosek o określenie warunków przyłączenia innogy
11 Październik 2016
Wniosek o określenie warunków przyłączenia należy złożyć u dystrybutora energii elektrycznej w przypadku budowy obiektu, zwiększenia mocy przyłączenio...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7