Fot. Flickr.com, tsmall
Bonifikata za brak prądu
Zarówno klienci indywidualni, jak i firmy mogą domagać się od zakładu energetycznego bonifikaty za przerwy w dostawach energii elektrycznej. Jednorazowa przerwa musi jednak przekroczyć 24 godziny, aby taka bonifikata się odbiorcy należała. Dystrybutor prądu na rozpatrzenie wniosku złożonego przez konsumenta ma 30 dni.
Odszkodowanie za brak prądu
Odbiorcy mogą się także domagać odszkodowań za szkody, które powstały w skutek braku zasilania energią elektryczną lub też ograniczeń zasilania. Tutaj jednak konsument musi wykazać konkretną poniesioną z tego tytułu szkodę.
Możesz już dziś domagać się odszkodowania za brak prądu, jeśli wystąpiła 24 godzinna przerwa w dostawie. Oraz jeśli powstały szkody, które miały bezpośredni związek z brakiem energii elektrycznej. Firma helpfind do każdej sprawy podchodzi indywidualnie, a Ty możesz być pewien, że uzyskasz odpowiednie odszkodowanie. Na etapie analizy dokumentów nie są pobierane żadne opłaty. Warto powierzyć swoją sprawę specjalistom.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna